دریافت پشتیبانی

دریافت پشتیبانی تنها از طریق ارسال نامه الکترونیکی و به صورت مکاتبه‌ای انجام خواهد شد. در صورت برخورد با هرگونه مشکل و با توجه به راهنمایی‌های درج شده در زیر میتونی از طریق فُرم زیر از پشتیبانی فروشگاه کمک بگیری.

ساعات کار پشتیبانی:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ بعد از ظهر به جز ایام تعطیل.

شما در هر زمانی از شبانه روز می تونین درخواست پشتیبانی رو برای ما ارسال کنین، زمان پاسخگویی از سمت منُ بولت ژورنالم در حال حاضر در ساعات تعیین شده انجام میشه. (در صورت قرارگیری در شروط دریافت پشتیبانی)

شرایط دریافت پشتیبانی:

مطالعه دقیق چطوری خرید کنم؟ قبل از مطرح کردن هر نوع سوال.

مطالعه دقیق سوالات متداول قبل از مطرح کردن هر نوع سوال.

مطالعه دقیق قوانین و مقررات قبل از مطرح کردن هر نوع سوال.

ذکر دقیق خطا و علتی که باعث بوجود اومدن اون خطا و مشکل شده.

در صورت مطرح کردن سوالاتی که نشون دهنده عدم رعایت شروط بالاست، متاسفانه از طرف منُ بولت ژورنالم پشتیبانی‌ای دریافت نمیکنی، پاسخ بیشتر سوال‌ها در گزینه‌های بالا از قبل مشخص و توضیح داده شدن.

در صورت مطرح کردن مشکل با استفاده از کلمات توهین آمیز و منفی، زشت، اموجی‌های منفی و عدم رعایت ادب به طور کلی، ابدا حتی در صورت وجود مشکلی جدی، پشتیبانی‌ای دریافت نمیکنی.

در صورت پاسخ به نامه پشتیبانی ارسال شده از طرف منُ بولت ژورنالم، باید آنلاین بمونی و به سرعت به سوالات پاسخ بدی. در صورت گذشت ۳۰ دقیقه از پیامی که از طرف ما فرستاده شده اگه پاسخی دریافت نکنیم، پشتیبانی به پایان میرسه.

برای دریافت پشتیبانی و حل مشکل باید همکاری مستمر داشته باشی. در صورت بی‌توجهی به این مسئله، متاسفانه ما نمیتونیم مسئولیتی به عهده بگیریم. (در حقیقت عدم همکاری نشان دهنده عدم علاقه شما به رفع مشکله)

در صورتی که برای رفع مشکل درخواستی داشته باشیم (مثل تهیه اسکرین شات از مشکل و غیره) و شما این درخواست رو نادیده بگیری و پاسخ دیگه‌ای ارسال کنی، منُ بولت ژورنالم تعهدی به ادامه ی پشتیبانی نخواهد داشت و پاسخ جدیدی ارسال نخواهد کرد.

در صورت مطرح کردن مشکلاتی که ناشی از عدم دانش کافی کاربر در استفاده از خدمات یک وب سایت، فضای مجازی و اینترنتی باشه مثل: مراحل عضویت، باز کردن پست الکترونیک، خرید اینترنتی، استفاده از رمز پویا، فعالیت‌های کاربری (ورود، خروج، دیدگاه گذاری) استفاده از محصولات مجازی و قوانین آن و غیره، منُ بولت ژورنالم مسئولیتی به عهده نمیگیره و پشتیبانی‌ای انجام نخواهد داد.

همینطور مشکلات و مسائل مرتبط با انواع مختلف چاپ، انتخاب نوع کاغذ، نحوه استفاده از چاپگر و تنظیمات مربوط به بهترین خروجی و غیره در پشتیبانی فروشگاه جایی ندارند.

منُ بولت ژورنالم تا جای ممکن راهنمایی‌های لازم و کافی رو نوشته، در صورت عدم توجه کاربر به کسب دانش، تعهدی برای کمک رسانی نخواهد داشت.

با رعایت شروط بالا در حقیقت در وقت ما و خودتون صرفه جویی می کنین و این فرصت رو به کاربرهایی میدین که واقعا دچار مشکلی هستن و احتیاج به پیگیری و پشتیبانی جدی‌ای دارن.

مدت زمان استفاده از پشتیبانی محصولات: تا 7 روز پس از خرید

پس از یکبار دانلود یا اتمام فرصت‌های شش گانه و عدم ارسال درخواست پشتیبانی، منُ بولت ژورنالم اینطور فرض میکنه که دانلود با موفقیت انجام و فایل مربوطه دریافت شده است.

پس از گذشت هفت روز از تکمیل خرید، در هیچ شرایطی فروشگاه به درخواست پشتیبانی پاسخی نخواهد داد.

در قسمت پست الکترونیک حتما آدرسی که در هنگام ثبت نام استفاده کردی، بنویس.

توجه کن که بعد از ارسال پیام باید توی صندوق نامه‌های پست الکترونیکی که همین جا استفاده کردی منتظر پیام ما باشی و گفتگو رو از همون جا ادامه بدی.

لطفا دوباره به این صفحه برنگشته و مراحل گفتگو رو طولانی نکنین.


    فایل ضمیمه: پسوندهای مجاز (jpg,png,jpeg و کمتر از 2 مگابایت)

    پیشاپیش از همه ی کاربرهایی که شرایط کاری دشوار ما رو درک و با رفتارهای مثبتشون باهامون همکاری می‌کنن، تشکر و قدردانی می کنیم❤️

    منُ بولت ژورنالم رو دنبال کن

    منُ بولت ژورنالم در پینترست    منُ بولت ژورنالم اینستاگرام    منُ بولت ژورنالم تلگرام    منُ بولت ژورنالم در بله    منُ بولت ژورنالم در نماشا    منُ بولت ژورنالم در آپارات

    دکمه بازگشت به بالا
    error: Alert: Content is protected !!

    مسدود کننده ی آگهی داری!

    لطفا برای حمایتمون خاموشش کن