دریافت پشتیبانی
پس از یکبار دانلود یا اتمام فرصتهای سه گانه و عدم ارسال درخواست پشتیبانی، منُ بولت ژورنالم اینطور فرض میکند که دانلود با موفقیت انجام و فایل مربوطه دریافت شده است. پس از دانلود محصول، در هیچ شرایطی فروشگاه به درخواست پشتیبانی پاسخی نخواهد داد.
شرایط دریافت پشتیبانی:
مطالعه دقیق «نحوه ثبت سفارش» «پیگیری سفارش» «سوالات متداول» و «قوانین و مقررات» قبل از مطرح کردن هر نوع سوال.
ذکر دقیق خطا و علتی که باعث بوجود آمدن خطا و مشکل شده است.
در صورت ثبت پست الکترونیک نامعتبر در اطلاعات کاربری و فرم پایین منُ بولت ژورنالم پاسخی ارسال نخواهد کرد و هرگونه اتلاف منابع مالی با توجه به قوانین موجود در سایت برعهده شخص کاربر است.
در صورت مطرح کردن سوالاتی که نشان دهنده عدم مطالعه گزینههای بالا و یا حاوی کلمات توهین آمیز، اموجیهای منفی و عدم رعایت ادب به طور کلی باشد، از طرف منُ بولت ژورنالم پشتیبانیای دریافت نخواهی کرد.
تا حل شدن مشکل یا رسیدن به پاسخ (در بازه زمانی ۱ تا ۲۴ ساعت) باید همکاریهای مستمر داشته باشی. در غیر این صورت، منُ بولت ژورنالم تعهدی به ادامه پشتیبانی نخواهد داشت.
در صورت پرسش سوالات مرتبط با محصولات فیزیکی «ثبت آدرس» «نحوه ارسال» و غیره با توجه به روشن و شفاف بودن ماهیت دیجیتالی و دانلودی تمامی محصولات، فروشگاه پاسخی ارسال نخواهد کرد.
در صورتی که برای رفع خطا و مشکل درخواستی داشته باشیم (مثل تهیه اسکرین شات و غیره) و شما این درخواست رو نادیده گرفته و پاسخ دیگهای ارسال کنید، منُ بولت ژورنالم تعهدی به ادامه پشتیبانی نخواهد داشت و پاسخ جدیدی ارسال نخواهد کرد.
در صورت مطرح کردن مشکلاتی که ناشی از عدم دانش کافی کاربر در استفاده از خدمات یک وب سایت، فضای مجازی و اینترنتی باشد مثل: مراحل عضویت، باز کردن پست الکترونیک، عضویت در کتابخانه، خرید اینترنتی، استفاده از رمز پویا، فعالیتهای کاربری (ورود، خروج، دیدگاه گذاری) استفاده از محصولات مجازی و قوانین آن و غیره، منُ بولت ژورنالم مسئولیتی بر عهده ندارد و پشتیبانیای انجام نخواهد داد.
همینطور مشکلات و مسائل مرتبط با انواع مختلف چاپ، انتخاب نوع کاغذ، نحوه استفاده از چاپگر و تنظیمات مربوط به بهترین خروجی و غیره در پشتیبانی فروشگاه جایگاهی ندارند.
منُ بولت ژورنالم تا جای ممکن راهنماییهای لازم و کافی را در شکلهای مختلف ارائه کرده است. در صورت عدم توجه کاربر به کسب دانش، تعهدی برای کمک رسانی وجود نخواهد داشت.
پشتیبانی تنها در ارتباط با موارد از پیش تعیین شده صورت میگیرد و به سوالات خارج از این محدوده پاسخی نخواهیم داد.
توجه کنید که بعد از ارسال پیام باید در صندوق نامههای پست الکترونیکیات منتظر پیام ما باشید و گفتگو را از همان جا ادامه دهید. لطفا دوباره به این صفحه برنگشته و مراحل گفتگو رو طولانی نکنید.