You dont have javascript enabled! Please enable it! روش صحیح کوچ کردن به دفتر جدید بولت ژورنال | منُ بولت ژورنالم
آموزش بولت ژورنال

روش صحیح کوچ کردن به دفتر جدید بولت ژورنال

کوچ کردن به دفتر جدید بولت ژورنال اصلا کار ساده‌ای نیست اما یک ضرورت مهم به حساب میاد. گاهی اوقات کنار گذاشتن دفتری که باهاش خاطرات زیادی داریم ممکنه آزاردهنده باشه ولی میشه بعضی از طرح‌ها و داده‌ها رو به دفتر جدیدمون انتقال بدیم و به‌ اصطلاح به دفتر بولت ژورنال جدید کوچ کنیم.

برای انتقال داده‌ها به دفتر جدید لازمه که اول از همه این دفتر جدید رو تهیه کنیم. وقتی دفتر رو تهیه کردی باید به دفتر بولت ژورنال قدیمی خودت برگردی و ببینی کدوم‌ یکی از صفحات، بیشترین استفاده و کارایی رو برات داشتن و کدوم‌ یک از این صفحات بهت کمک کردن تا بهره‌وری بهتری داشته باشی.

برای همه پیش اومده که در هنگام شروع صفحاتی رو طراحی کنیم که در طول سال استفاده چندانی ازشون نمی‌کنیم. یعنی اول کار ذوق استفاده از انواع مجموعه‌ها رو داشتیم اما کم‌کم این حس و حال ازبین‌رفته و خیلی کمتر از قبل به این صفحات سرزدیم.

برای کوچ کردن به دفتر جدید اهمیت زیادی داره که بدونیم دقیقا به چه صفحاتی احتیاج داریم و کدوم‌ یک از طرح‌ها کارایی بهتری داشتن.

کوچ کردن به دفتر جدید بولت ژورنال

بعد از تصمیم‌گیری بهتره به‌صورت یک لیست اسم صفحات رو یادداشت کنیم تا برای استفاده کار ساده‌تری داشته‌باشیم.

چطور برای کوچ کردن به دفتر جدید بولت ژورنال صفحات را انتخاب کنیم؟

وقتی می‌خوای برای انتقال داده‌ها تصمیم بگیری بهتره که نکات زیر رو در نظر داشته باشی:

  • چقدر از این صفحه استفاده می‌کنی؟
  • همیشه از این صفحه استفاده می‌کنی؟
  • این صفحه مهمه و هنوز برات کارایی داره؟

منظور از صفحات، صفحات متنوع مجموعه‌ها است که در فروشگاه منُ بولت ژورنالم هم به‌صورت طراحی‌شده موجود هستن و با استفاده ازشون می‌تونی بهره‌وری‌ات رو بیشتر از قبل بالا ببری و به فرایند کوچ کردن به دفتر بولت ژورنال جدیدت هم سرعت بدی.

یادت باشه هر تصمیمی در این لحظه بگیری می‌تونی در آینده اصلاح، صفحات تازه‌ای اضافه و طرح‌های قبلی رو ویرایش کنی.

بعد از نهایی شدن تصمیم درباره انتقال داده‌ها به دفتر جدید، نوبت می‌رسه به کارهای روتین بولت ژورنال نویسی و وقتشه که صفحات اصلی رو طراحی و فهرست بندی کنی.

بولت ژورنال باید باعث ایجاد آرامش در تو بشه و کمک کنه تا بهره‌وری شخصی‌ات رو بالا ببری نه اینکه استرس و اضطراب رو بهت انتقال بده. پس در آرامش روی همه‌چیز فکر کن و وقتی کاملا تصمیم خودت رو گرفتی و از همه نظر مطمئن بودی مراحل کوچ کردن رو انجام بده و دفتر جدیدت رو طراحی کن.


امیدوارم این پست رو دوست داشته باشی و با دیگران هم از طریق دکمه‌های پایین به اشتراک بزاری! اگه با خوندن این محتوا مطلب جدیدی یاد گرفتی، خیلی خوشحال میشم از طریق این لینک برای نوشتن پست‌های بهتر حمایتم کنی❤️

منُ بولت ژورنالم رو دنبال کن

پینترست تلگرام اینستاگرام نماشا آپارات


منبع: ماشاپلنز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. دفترمو اشتباهی انداختم دور ): توش کلی چیزای خوب داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده آگهی داری!

لطفا برای حمایتمون خاموشش کن