You dont have javascript enabled! Please enable it! محصولات مجازی و قابل چاپ چه مزایایی دارن؟ | منُ بولت ژورنالم
ببین و یاد بگیر

محصولات مجازی و قابل چاپ چه مزایایی دارند؟

محصولات مجازی و قابل چاپ یکی از انواع محصولات دیجیتال هستن و نسخه فیزیکی ندارن. در فروشگاه‌هایی که محصولات رو به صورت مجازی و یا قابل چاپ ارائه میدن، بعد از تکمیل کردن مراحل خرید این امکان در اختیارت قرار میگیره که با کلیک بر روی دکمه دانلود محصول خریداری شده‌ات رو همون لحظه دریافت کنی.

تمامی محصولات مجازی نیازی به پرینت و چاپ شدن ندارن، مثل: قالب‌های وب سایت، انواع بازی‌ها، فیلم، موسیقی و غیره.

اما بعضی از محصولات مجازی برای استفاده نیاز به چاپ شدن دارن، مثل: مقاله‌ها، پاورپوینت‌ها، کتاب‌ها، ژورنال‌ها و غیره که به اصطلاح بهشون محصولات مجازی و قابل چاپ گفته میشه.

محصولات فروشگاه منُ بولت ژورنالم در دسته دوم قرار دارن و برای استفاده از آن‌ها حتما باید اول روی برگه‌های A4 پرینت یا چاپ بشن.

مزایای محصولات مجازی و قابل چاپ

محصولات مجازی و قابل چاپ مزایای مخصوص به خودشون رو دارن، مثل:

  • عدم انتظار برای دریافت محصول
  • عدم هزینه ارسال
  • قیمت کمتر نسبت به نسخه فیزیکی
  • استفاده بی‌نهایت
  • و…

در حال حاضر در سراسر دنیا هنرمندان و بوجو دوستهای زیادی هستن که طرح‌ها و هنرهای خودشون رو به صورت فایل‌های قابل چاپ و دانلود فوری به دست مشتری‌هاشون می‌رسونن.

یکی از مهمترین دلایل این محبوبیت جلوگیری از پرداخت هزینه‌های اضافه‌اس.

روش استفاده از محصولات مجازی و قابل چاپ

به راحتی میشه توی خونه تمام محصولات فروشگاه منُ بولت ژورنالم رو بعد از دانلود، پرینت یا چاپ کرد و یا برای چاپ به مراکز خدمات چاپ برد.

یادت باشه که با کمک آموزش‌های ببین و یاد بگیر به سادگی می‌تونی یاد بگیری که چطور خودت صفحات پرینت شده بولت ژورنال یا دفتر برنامه‌ریزی خریداری شده‌ات رو تبدیل به یک دفتر بولت ژورنال درست مشابه نسخه‌های فیزیکی موجود کنی.

حتی میتونی استیکرها، چسب‌های واشی و غیره رو روی کاغذهای استیکر چاپ کنی تا پشت طرح چسب داشته باشن و دیگه نیازی به چسب زدن به پشت طرح‌ها رو نداشته باشی. یا میتونی برای داشتن سطحی براق روی برگه‌های گلاسه یا کاغذهای عکس چاپ کنی.

اینکه چطور و به چه شکل از این محصولات مجازی و قابل چاپ استفاده کنیم واقعاً به سلیقه خود آدم برمیگرده و هیچ اجبار و قانونی برای نوع چاپ این محصولات وجود نداره، اما اگه توی خونه پرینتر هم نداشتی و نمیدونستی چطور بهترین تصمیم رو بگیری بازهم مشکلی نیست، میتونی به راحتی فایل خودت رو به مراکز خدمات چاپ برده و محصول خریداری شده رو چاپ کنی.

هزینه‌های چاپ خیلی زیاد نیست و با توجه به اینکه تمام بولت ژورنال‌ها و دفاتر برنامه‌ریزی در فروشگاه ما در اندازه A5 تهیه شدن، هزینه مصرف کاغذ برات نصف میشه چون باید هر دو برگه از دفتر رو روی یک برگه A۴ چاپ کنی و اگه بخوای به صورت دو رو پرینت کنی که چه بهتر، چون در این صورت تعداد برگه‌های مصرفی به نصف کاهش پیدا می‌کنن.


امیدوارم این پست رو دوست داشته باشی و با دیگران هم از طریق دکمه‌های پایین به اشتراک بزاری! اگه با خوندن این محتوا مطلب جدیدی یاد گرفتی، خیلی خوشحال میشم از طریق این لینک برای نوشتن پست‌های بهتر حمایتم کنی❤️

منُ بولت ژورنالم رو دنبال کن

پینترست تلگرام اینستاگرام نماشا آپارات


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. یعنی اگه من یه محصول بخرم بعد از چاپ میشه یه دفتر قشنگ؟

  2. اپه من یه محصولی بخرم و بدوزمش می تونم به دوستم هدیه اش بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده آگهی داری!

لطفا برای حمایتمون خاموشش کن