You dont have javascript enabled! Please enable it! معرفی محصول: محصولات متفرقه | منُ بولت ژورنالم
معرفی محصولات

معرفی محصول: محصولات متفرقه

روزهای اولی که بولت ژورنال رو شروع کرده بودم، تکرار یکسری از طرح‌ها برای هر هفته برام خیلی سخت بود حتی با وجود اینکه طراحی‌های ساده‌ای بودن و فقط از چندتا خط تشکیل میشدن. مثل: کشیدن جدول عادت نگاری یا ساخت صفحات هفتگی و غیره.

به خاطر همین کارهای وقت‌گیر زیاد پیش میومد که اصلا طرف دفترم نرم چه برسه به اینکه بخوام ازش استفاده کنم!

ولی یه روز پیش خودم فکر کردم که این جدول‌ها رو طراحی کنم تا بعد بتونم با چاپ کردن روی کاغذ به هر قسمتی از دفترم که خواستم بچسبونم و همون لحظه هم ازش استفاده کنم.

وقتی طراحی‌ها رو آماده کردم واقعا از نتیجه‌ای که بدست آورده بودم خیلی راضی بودم چون فقط در عرض چند دقیقه میتونستم جدول عادت نگاری، تقویم و لیست وظایف توی دفترم داشته باشم.

اما چون این طراحی‌ها نه استیکر هستن و نه چسب های واشی پس تصمیم گرفتم بزارمشون توی دسته متفرقه و امروز هم قراره با هم این محصولات متفرقه رو بررسی کنیم.

عادت نگاری

محصولات متفرقه دوست خوب برنامه‌ریزها

محصولات متفرقه در فروشگاه منُ بولت ژورنالم تنوع خیلی زیادی دارن. من سعی کردم تا جای ممکن با طراحی‌های مختلف کار رو برای بوجو دوست‌ها و برنامه‌ریزها ساده تر کنم.

برای مثال: جدول عادت نگاری، تقویم و یا کارهای امروز رو میتونی به سادگی توی دفترت به صورت هفتگی و یا حتی روزانه استفاده کنی.

اما محصولاتی مثل چسب‌های برنامه‌ریزی کاربرد خیلی بیشتری هم توی دفتر بولت ژورنال و هم دفاتر برنامه‌ریزی دارن. در حقیقت این چسب‌های برنامه‌ریزی رو طوری طراحی کردم که برای برنامه‌ریزی کردن در طول ماه و هفته کار خیلی ساده‌ای داشته باشی.

برچسب برنامه ریزی و بولت ژورنال

این طرح‌ها هم خونه‌های انجام وظیفه دارن و هم برای برنامه‌ریزی‌های ساعتی، روزانه و یا حتی ماهیانه کاملا مناسب هستن.

برای استفاده از این محصولات متفرقه فقط کافیه طرح مورد نظرت رو نسبت به نیازی که داری انتخاب و روی برگه A4 چاپ کنی تا بتونی طرح‌ها رو برش زده و به هر قسمتی از دفترت که احتیاج داشتی بچسبونی و استفاده کنی.

یادت باشه تا حد امکان سعی می کنم این محصولات متفرقه رو هم به صورت رنگی و هم سیاه و سفید طراحی کنم تا با هر نوع چاپگری که داری بتونی ازشون به راحتی و بدون محدودیت استفاده کنی.


تو هم میتونی همین امروز طرح‌های متفرقه رو تهیه و برای خودت چاپ کنی.

چسب واشی برنامه ریزی آب و رنگ (آبی)


امیدوارم این پست رو دوست داشته باشی و با دیگران هم از طریق دکمه‌های پایین به اشتراک بزاری! اگه با خوندن این محتوا مطلب جدیدی یاد گرفتی، خیلی خوشحال میشم از طریق این لینک برای نوشتن پست‌های بهتر حمایتم کنی❤️

منُ بولت ژورنالم رو دنبال کن

پینترست تلگرام اینستاگرام نماشا آپارات


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده آگهی داری!

لطفا برای حمایتمون خاموشش کن