You dont have javascript enabled! Please enable it! معرفی محصول: جانک بولت ژورنال | منُ بولت ژورنالم
معرفی محصولات

معرفی محصول: جانک بولت ژورنال

جانک بولت ژورنال به خرده ریزهای بدرد بخوری گفته میشه که برای استفاده به صورت تزئینات آماده طراحی و تولید میشن. جانک‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی طراحی میشن و فقط مخصوص استفاده در بولت ژورنال‌ها و پلنرها نیستن و کاربرد خیلی بیشتر و متنوع‌تری دارن.

برای مثال از جانک‌ها میشه در طراحی کارت، ساخت تزئینات کوچک، تزئین کادو و یا حتی به صورت اسکرپ بوک هم استفاده کرد.

جانک بولت ژورنال با جانک ژورنال تفاوت زیادی داره و نباید این دو رو با وجود تشابه اسمی با هم اشتباه گرفت.

جانک ژورنال یا ژورنال جانک به دفترهایی گفته میشه که از مواد طبیعی درست میشن و برای تزئینات هم از مواد بازیافتی در داخل صفحات استفاده میکنیم.

در یک کلام با استفاده از جانک بولت ژورنال میتونی به دفترهایت رنگ و نقش اضافه کنی و طراحی‌هایت رو بهبود ببخشی.

انواع طرح‌ها در جانک بولت ژورنال

در فروشگاه منُ بولت ژورنالم، جانک‌ بولت ژورنال در دسته‌های زیر طراحی شده و آماده استفاده قرار می گیرن:

  • فونت نوشته
  • قاب و فریم
  • ماندالا
  • روبان
  • صفحه‌ساز
  • نقطه یا بولت

جانک فونت نوشته

جانک فونت نوشته

جانک فونت نوشته برای ساخت صفحات تزئینی ماهیانه، هفتگی و مجموعه‌ها طراحی شدن و بیشترین کاربرد رو برای استفاده در دفتر بولت ژورنال دارن.

به کمک طرح‌های موجود در این فونت نوشته‌ها میتونی برای ساخت صفحات مختلف توی وقتت صرفه‌جویی کنی و صفحاتت رو از سادگی دربیاری.

جانک قاب و فریم

جانک قاب و فریم

جانک بولت ژورنال قاب از طرح‌های مختلف به شکل قاب و فریم تشکیل شده و برای ساخت لیست کارها، تزیین عکس، مشخص کردن اهداف خاص و غیره کاربرد خیلی زیادی توی دفترت داره.

جانک بولت ژورنال ماندالا

جانک بولت ژورنال ماندالا

ماندالا یا چرخ گردون به طرح دایره‌ای شکلی گفته میشه که به توری‌های گلدوزی شده هم شباهت زیادی دارن.

از ماندالاهای موجود در فروشگاه به شکل‌های مختلف زیادی میشه استفاده کرد. مثل تزئین صفحه، ساخت لیبل زیر عنوان، ساخت صفحات تزئینی بولت ژورنال و…

جانک بولت ژورنال روبان

جانک بولت ژورنال روبان

جانک روبان در شکل‌ها و رنگبندی‌های متفاوت و متنوعی در فروشگاه منُ بولت ژورنالم وجود دارن و جز به عنوان تزئینات مختلف در دفترهای برنامه‌ریزی و بولت ژورنال، در اسکرپ بوک و تزئینات مختلف هم کاربرد خیلی زیادی دارن.

جانک بولت ژورنال صفحه ساز

جانک بولت ژورنال صفحه ساز

جانک صفحه ساز یا مدل پلنر ساز همینطور که از اسمش هم مشخصه برای ساخت انواع صفحات مورد استفاده قرار میگیره و میشه ازش در ساخت انواع صفحات مجموعه‌ها استفاده کرد.

جانک بولت ژورنال نقطه

جانک بولت ژورنال نقطه

از جانک بولت ژورنال نقطه میشه به عنوان چک باکس یا تزئینات مختلف صفحات استفاده کرد. به دلیل رنگبندی متفاوت این طرح‌ها در صفحات ردیاب روحیه هم میتونی ازشون به صورت خلاقانه استفاده کنی.

اندازه هر نقطه 1 در 1 سانتیمتره که با توجه به رنگ موجود در طرح، هر کدوم از نقطه‌ها میتونن رنگ‌های متفاوتی از هم داشته باشن.

حالا میتونی بدون اینکه از خونه بیرون بری هر چیزی که برای تزئین دفترهای برنامه‌ریزیت احتیاج داری رو توی یه چشم بر هم زدن داشته باشی.

حتی میتونی طرح‌های چاپ شده‌ات رو با سایر استیکرها و برچسب‌های آماده دیگه‌ای که داری ترکیب کنی و طرح‌های خلاقانه بسازی.

بولت ژورنال نویسی این روزها خلاصه شده در عکس‌ها و طراحی‌های خوش آب و رنگ صفحات مختلف و صرف هزینه زیاد برای انواع ماژیک، مداد، خودکار و حتی استفاده از تزئینات آماده هم به این هزینه‌ها اضافه کرده اما با استفاده از تزئینات و جانک بولت ژورنال قابل چاپ توی هزینه‌هایت صرفه‌جویی میکنی و در عین حال دفترت هنوز هم زیبایی خاص خودش رو داره.

استفاده از تزئینات قابل چاپ باعث محدودیت در خلاقیت نمیشه و برعکس باعث ایجاد فضا و دید جدید در طراحی انواع صفحات بولت ژورنال شده و حتی خلاقیت رو در وجودت بیشتر هم میکنه. پس تو هم همین امروز جانک بولت ژورنالت رو انتخاب و خلاقیت رو شروع کن.


تو هم میتونی همین امروز این محصولات رو تهیه و برای خودت چاپ کنی.

جانک بولت ژورنال صفحه ساز مدل 1


امیدوارم این پست رو دوست داشته باشی و با دیگران هم از طریق دکمه‌های پایین به اشتراک بزاری! اگه با خوندن این محتوا مطلب جدیدی یاد گرفتی، خیلی خوشحال میشم از طریق این لینک برای نوشتن پست‌های بهتر حمایتم کنی❤️

منُ بولت ژورنالم رو دنبال کن

پینترست تلگرام اینستاگرام نماشا آپارات


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. من عاشق این روبانم ولی برای کارم ازشون استفاده میکنم نه ژورنالینگ (:
    میشه طیف رنگم بیارین؟

  2. ایده اون نقطه ها خیلی خوب بود نمیدونستم به چه کاری میان جز اینکه همش بچسبونمشون کنار صفحه هام. البته یه بارم به جای مربع های تو دو استفاده کردم ازشون ولی بیشتر روشون شماره صفحه می نویسم ولی این ایده هم جالب بود مممنووووون 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده آگهی داری!

لطفا برای حمایتمون خاموشش کن