You dont have javascript enabled! Please enable it! معرفی محصول: کاغذ طرحدار دیجیتال | منُ بولت ژورنالم
معرفی محصولات

معرفی محصول: کاغذ طرحدار دیجیتال

در دنیای امروزی که همه چیز دیجیتالی و مجازی شده، کاغذهای رنگی و طرحدار هم به صورت فایل‌های لایه باز طراحی و تولید میشن و هنرمندهای زیادی هم به جای تولید کاغذهای طرحدار به صورت سنتی، رو به طراحی و ایجاد کاغذ طرحدار دیجیتال آوردن.

کاغذ طرحدار دیجیتال چیست؟

این نوع از کاغذها بوسیله برنامه‌های گرافیکی مثل فوتوشاپ، ایلوستر، کورل و غیره طراحی و به صورت فایل لایه باز تهیه شده، در قالب یک فایل دانلودی به فروش میرسن.

کاغذ طرحدار دیجیتال چیست

به طور کلی به این نوع از طراحی‌ها پک الگو گفته میشه و در حقیقت تنها برای استفاده به صورت برگه چاپ شده نیستن و کاربردهای خیلی بیشتری مثل تولید پارچه، انواع لباس، کیف، کفش و یا حتی چاپ بر روی ظروف هم قابل استفاده هستن.

تفاوت کاغذهای طرحدار منُ بولت ژورنالم با پک‌های الگو در اینه که چون ما به صورت تخصصی فقط برای برنامه‌ریزی و بولت ژورنال نویسی فعالیت می‌کنیم، پس به کاربردهای مختلف این نوع از الگوها که در بالا اشاره کردیم، نیازی نداریم؛ این الگوها رو فقط به صورت کاغذ طرحدار دیجیتال به فروش میرسونیم.

کاغذهای دیجیتال طرحدار چه کاربردی دارن؟

بیشتر بولت ژورنال‌ها و دفترهای برنامه‌ریزی که توسط ما طراحی شدن و توی فروشگاه قرار گرفتن، در اندازه برگه A5 هستن و کاغذهای طرحدارمون در اندازه برگه‌های A4 و به عنوان صفحات تزئینی و فقط برای استفاده در همین دفاتر تهیه میشن.

کاغذ طرحدار دیجیتال، کاغذ کادو نیست!

متاسفانه بعضی از افراد این برگه‌ها رو با کاغذهای کادویی موجود در بازار اشتباه میگیرن. کاغذ کادو در اندازه‌های بزرگ تولید میشه اما کاغذهای طرحدار فروشگاه ما، چون در اندازه برگه A4 هستن اصلا برای کادو کردن هدایا مناسب نیستن. در صورتیکه بر روی کاغذهایی در اندازه های بزرگتر چاپ بشن هم امکان افت کیفیت وجود داره.

کاغذ طرحدار دیجیتال، کاغذ کادو نیست

پس کاغذ طرحدار دیجیتال در فروشگاه ما، کاغذهای کادویی نیستن و فقط برای استفاده‌هایی مثل: اسکرپ بوک، ساخت پاکت، تزئینات کوچک و غیره قابل استفاده و مناسب هستن.

چطوری از کاغذ دیجیتال استفاده کنیم؟

برگه‌های موجود در فروشگاه منُ بولت ژورنالم، در اندازه برگه A4 و در قالب فایل PDF به فروش میرسن. برای استفاده از این طرح‌ها باید فایل PDF رو باز کرده و طرح دلخواه رو روی برگه A4 چاپ و بعد استفاده کنی.

چطوری از کاغذ دیجیتالی استفاده کنیم

یادت باشه کیفیت نهایی چاپ به نوع چاپگر و کیفیت جوهری که در حال استفاده هستی برمی گرده چون تمامی طرح‌های ما در بالاترین کیفیت و در DPI 300 تهیه میشن تا بهترین کیفیت رو پس از چاپ داشته باشن.

چرا منُ بولت ژورنالم این برگه‌ها رو طراحی می کنه؟

اولین باری که کاغذهای طرحدار رو طراحی کردیم هدفمون این بود که بوجو دوستهایی مثل خودمون بتونن با داشتن این برگه‌ها وسایل بولت ژورنال مثل: استیکر، سربرگ، چسب واشی و یا حتی تزئینات متنوع‌تری برای خودشون درست و توی دفترهاشون استفاده کنن.

پس کاغذ طرحدار دیجیتال به خاطر اندازه کوچکی که داره، کاغذهای کادویی به حساب نمیاد و در فروشگاه ما به عنوان پک الگو بفروش نمیرسه و برای انواع چاپ‌های مختلف مناسب نیست.

به کمک برگه‌های دیجیتال ما میتونی انواع استیکر، واشی، جلد و یا برگه‌های تزئینی برای بین صفحات دفتر برنامه‌ریزی یا بولت ژورنالت به راحتی بسازی و استفاده کنی.


تهیه انواع کاغذ طرحدار در طرح‌های متنوع

طرحدار حیوانات بانمک1


امیدوارم این پست رو دوست داشته باشی و با دیگران هم از طریق دکمه‌های پایین به اشتراک بزاری! اگه با خوندن این محتوا مطلب جدیدی یاد گرفتی، خیلی خوشحال میشم از طریق این لینک برای نوشتن پست‌های بهتر حمایتم کنی❤️

منُ بولت ژورنالم رو دنبال کن

پینترست تلگرام اینستاگرام نماشا آپارات


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده آگهی داری!

لطفا برای حمایتمون خاموشش کن