You dont have javascript enabled! Please enable it! معرفی محصول: بولت ژورنال طرح زیبای رنگین کمانی
معرفی محصولات

معرفی محصول: بولت ژورنال طرح زیبای رنگین کمانی

دفتر بولت ژورنال طرح زیبای رنگین کمانی یه بوجوی خیلی کوچک و ساده‌اس که در عین زیبایی، کاملا برای برنامه‌ریزی‌های هفتگی مناسبه.

وقتی که می‌خواستم این دفتر رو طراحی کنم دوست داشتم شاد و رنگارنگ باشه و بیشتر ظاهری دخترونه پسند داشته باشه. پس تصمیم گرفتم با الهام از این یونیکورن بانمک طرح‌ها رو پیاده کنم و تا حد امکان ظاهرش رو ساده ولی دوست داشتنی نگه دارم.

زیبای رنگین کمانی

بولت ژورنال طرح زیبای رنگین کمانی ویژه برنامه‌ریزی هفتگی

توی دفتر بولت ژورنال طرح زیبای رنگین کمانی صفحات عادت نگاری، خواب نگاری یا ثبت داده‌های روزانه و ماهانه وجود نداره و فقط میتونی به صورت برنامه‌ریزی هفتگی ازش استفاده کنی. پس برای استفاده دانش آموزی یا برنامه‌ریز‌هایی که مثل خود من بوجو نویس، هفتگی برنامه‌ریزی میکنن کاملا مناسبه.

برگه‌های موجود در دفتر بولت ژورنال زیبای رنگین کمانی:

  • جلد
  • صفحه کلید
  • صفحه فهرست
  • لیست کارهای آینده
  • صفحه هفتگی
  • یادداشت
  • صفحه خالی

امکان طراحی صفحات جدید وجود داره!

اما مثل سایر دفترهای بولت ژورنالی که تا الان طراحی کردم، باز هم صفحه خالی رو گذاشتم تا این امکان را داشته باشی که بتونی خودت هم صفحات جدید طراحی و ازشون استفاده کنی.

برای طراحی صفحات جدید میتونی از مقالات فهرست کاملی از مجموعه ها در بولت ژورنال نویسی و آشنایی با آماده سازی انواع صفحه در بولت ژورنال کمک بگیری.

چسب واشی و استیکر زیبای رنگین کمانی

یادت باشه که این دفتر طرح چسب واشی و استیکرهای مخصوص به خودش رو داره و به صورت محصولی مجزا در فروشگاه قرار گرفتن. در صورت تمایل میتونی در کنار این دفتر بولت ژورنال ازشون توی طراحی صفحات جدید استفاده کنی.

یکی از مهمترین دلایل طراحی ساده‌تر بولت ژورنال طرح زیبای رنگین کمانی این بود که می‌خواستم هزینه کمتری نسبت به سایر دفاتر طراحی شده‌ام داشته باشه و راحت‌تر در دسترس علاقمندها قرار بگیره.

نحوه چیدمان صفحات بولت ژورنال طرح زیبای رنگین کمانی

به طور کلی چیدمان صفحات یه روش کاملا اختیاری و سلیقه‌ایه اما توی این دفتر طرح‌ها کنار هم قرار میگیرن. یعنی هر دو صفحه روی یک برگه چاپ میشن تا طرح کاملا بتونه خودش رو نشون بده.

یعنی در زمان طراحی روی یک ورقه A4 هر دو صفحه رو کنار هم و به صورت چسبیده طراحی کردم پس اگه تو هم دوست داری تصاویر کنار هم قرار بگیرن موقع چاپ به این مسئله توجه کن.

رویای زمستونی

وقتی کار طراحی رو تموم کردم چون خیلی از ظاهر و سادگی اش راضی بودم، دوست داشتم یکی دیگه هم درست مثل همین طراحی کنم ولی این بار طوری باشه که بیشتر به درد پسرها یا افرادی که چاپگر رنگی ندارن بخوره ولی همونقدر زیبا باشه.

پس دفتر بولت ژورنال رویایی زمستونی رو طراحی کردم که از نظر صفحات و ظاهر کلی، درست مثل بولت ژورنال زیبای رنگین‌ کمونیه ولی سیاه و سفیده و به جای یونیکورن، خرس قطبی‌های بانمک داره.

در نهایت اگه اهل برنامه‌ریزی‌های هفتگی هستی این دفتر بولت ژورنال کاملا برای برنامه‌ریزی‌هایت مناسبه و با طراحی ساده و زیبایی که داره مطمئنا از داشتنش پشیمون نمیشی.

اگه دوست داری که برگه‌های چاپ شده‌ات رو به دفتری عالی و زیبا تبدیل کنی، میتونی از آموزش‌های انواع دفتر‌سازی استفاده کنی.


تو هم میتونی همین امروز این دفتر رو تهیه و برای خودت چاپ کنی.

بولت ژورنال زیبای رنگین کمانی


امیدوارم این پست رو دوست داشته باشی و با دیگران هم از طریق دکمه‌های پایین به اشتراک بزاری! اگه با خوندن این محتوا مطلب جدیدی یاد گرفتی، خیلی خوشحال میشم از طریق این لینک برای نوشتن پست‌های بهتر حمایتم کنی❤️

منُ بولت ژورنالم رو دنبال کن

پینترست تلگرام اینستاگرام نماشا آپارات


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده آگهی داری!

لطفا برای حمایتمون خاموشش کن